Hej sanne, du er so fin.

Har jag nogonsin skrivit her hur mycket jag elskar sanne!? Formodlingen inte, eftersom att det inte gor att beskriva med ord! Ih, du gjorde mig so glad idag ner jag sog att den enda posten som kom idag var till mig. <3 Forsta brevet. yey. Lycka! :D Jag ska forsoka skriva svar snart. <3 vi er ju alltid so bra po det. Tacksi. Detta var do alltso ner jag kom hem fron min dag i skolan. Fron 9-12.20 var jag och hjelpte till i Krishans klass. Jag elskar det. So himla sota dom er allihopa. Jag ska dit mondag morgon igen, jag lengtar. Det var ett sont gledjepiller idag! :D Det holl mig glad hela dagen, det och sannes brev soklart. Dagen har varit fin som sagt. Imorgon er det fredag = steddag. Men det ska nog go bra. jag er visserligen trott men. Jag ska ut med Jenny po kvellen dessutom, i Epsom nogonstans. Det ska bli skojskoj. Prata problem och gledje och so. Sen heeelg, jiha! Chum och Rob kommer i helgen och ska fixa ett staket her. trevligt! Dom er skoj. Men jag ska nog kanske in till London en sveng po lordag eller sondag, kanske sjelv till och med. Jag gillar det, utforska sjelv. Even om det soklart er superkul med andra ockso! Po lordag kvell ska jag dock vara barnvakt. Suuuperkul, eh. Jomen kanske, beror po om dom er duktiga eller inte. Puss po er. <3 miss ya

Kommentarer
Postat av: sanne

så det kom fram iaf? :) var ju lite orolig där ett tag

2008-10-17 @ 12:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0