Birmingham, Happy Diwali!

Veckan har gott so himla snabbt, som alltid ner man er ledig. :) Jag okte med Naina och pojkarna upp till Leicester och Birmingham i mondags. Leicester var nice, riktigt skoj skoj att se var Trish har vext upp och treffa hela hennes familj och allt. I like them a lot. Hennes broder er way nice, mumsi. Kave er typ 23 eller not, yey. hehe. Och Vikesh er 15, jag lovar, han kommer bli so himla snygg ner han blir eldre! ah. haha. Jaja. Men vi kopte kebab och kyckling och sont och ot hemma hos dom. :) Och sov der mondag-tisdag.
PO tisdagen okte vi vidare mot Birmingham i regn/sno-oveder. burr. Men ner vi kom fram blev vi ju varmt velkomna av Nainas mamma. Happy Diwali! Diwali er som julafton/nyorsafton. Dom firar det for att en av deras gudar kom hem do, eller not sont. haha. :) Po eftermiddagen/kvellen kom alla och vi ot goood indisk mat. Som alltid. Jag elskar indisk mat nu.
Onsdagen var deras New Years day. Po denna dagen och 5 dagar framot gor man hem till folks hus och onskar dom gott nytt or. Vi gick till ett tempel som var so himla fint med massa ferger och gudar! Jag hade indiska kleder po mig och ett sont smycke i pannan och alla indiska menniskor kollade konstigt, log och undrade formodligen vad jag gjorde der. Men jag blev vel omhendertagen av fina slekten :) Jag treffade so himla monga nya folk dessutom, hjelp. Jag har aldreig sett so monga indiska menniskor forut i hela mitt liv. Synd att jag inte har tagit kort po alla snygga killar (jag skojar inte, det finns massor! gosh). Men det var trevligt. Jag och Kiran blev bettre kompisar och yey, han er niiiice.

Men nu moste jag sluta for nu ska vi eta desert och se po Scary movies!
Happy Halloween. :)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0