And find that you're missing me..

Idag er det tisdag. :)

Mamma opereras idag, det er ju lite leskigt forstos, med tanke po att jag inte er hemma och so. Eller okej, skulle vel varit leskigt om jag var hemma ockso. Fint att jag har en fin familj her som bryr sig, speciellt Naina :) Jag tror nog jag verkligen kan sluta stenga in mig i mig sjelv, som jag gor allt for ofta.

Jag er trott, for den som ville veta :) Men helt okej nu endo. Ska snart go till Dana for vi ska ha sellskap till skolan. Hon er snell hon :) Synd att hon bara er her till sjette december. Men vi for vel ta vara po tiden :)

Nesta vecka er det half term, alltso lov. Jag funderar po om jag ska folja med till Birmingham och treffa Nainas sota slekt, eller om jag ska stanna her och utforska London po riktigt. Hum. Jag vill boda. Men det er ju roligare att ha sellskap. Men Dana ska jobba po dagarna och Jenny oker hem till Sverige. Och Cathy i Sutton oker hem till Kanada so henne kan jag inte treffa. Hum. Jag tror jag foljer med endo. :) For se.

Yeye, ska vel gora mig redo for att go. Jag lyssna po the script nu, och jag vill bli bettre po piano, men jaja, det tar sig vel.
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0