Until the end of time

Nu er veckan snart slut. Jag har spenderat min forsta natt ensam i huset, och det har gott bra. I'm proud! :D haha. Veckan har varit veldigt mycket upp och ner.

I torsdags var jag po Weatherspoon i Epsom med Trish och hennes uni-kompisar. Tog nogra drinkar och blev allment fulla :D hhahaha. So himla roliga menniskor. Och jag har saknat det och velat ha det sooo lenge nu. Kunna sitta po en pub med en grupp av folk och bara ha skoj. :D "Don't tell Nainamasi, I will kill you if you tell her" hahahaha. :D Yes. I like Trish alot!
I fredags var det steddag, som gick forvonansvert bra. Med tanke po att jag var lite bakis so var jag glad hela dagen. :D Po kvellen hade en av mammorna i Krishans klass ett litet party. Eller "get together". Trevliga menniskor. Jag och Naina solde smycken. Fy sjutton va fina dom er. Halsband, orhengen, ringar, armband. Ih, jag vill ha allt. Men det var trevligt. Jag blev veldigt trott dock, for vi var kvar till 1 eller not po natten. Tvo sena netter i rad, uh. Men det funkade. :)
Vaknade vid 9 igor, soklart. haha. Inte alls trott, eh. So hittar jag en ask och ett kort utanfor min dorr som det stor tack for allt igor och for allt du gor. Och so fick jag ett av halsbanden som jag elskar! :D ih, hon er so himla snell. Jag er so glad att jag har henne her! Naina naina naina. Och ja, igor okte jag till London sjelv. Jag hade tenkt att jag skulle stanna hemma fron Birmingham for att umgos med Dana, men hon okte till London med Anastasia, som jag inte gillar, so jag okte sjelv :p Det var KALLT. Men supermys, even om jag kende mig lite smott ensam till och fron. Speciellt ner jag bestemde med Daryl att vi skulle ses vid halv 8, och han inte hor av sig. Do blir man ju lite ledsen forstos. Men esch, inget att bry sig om. Jag okte hem runt halv 9 och la mig i soffan och kollade po en film. :) Det er skont.
Och idag vaknade jag vid 12. Det er inte ofta jag kan sova so lenge, jag vecks oftast av att pojkarna springer runt. :) Jag ska nog snart ut po en promenix i kylan.

<3 jag saknar er. Men det er bara mindre en en monad kvar tills jag oker hem. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0