Not a day goes by without you..

Igor var leskigt. Naina borjade helt plotsligt skaka och mo doligt. Vi ringde ambulansen runt halv 11, uuusch. Men hon mor bettre idag, dom hittade inget so det var formodligen bara utmattning eller not. Men usch, leskigt var det! So jag fick vara barnvakt igor, runt 11 till halv 1 po natten. Jag kunde inte somna, soklart, so idag er jag ganska trott. Men jag har stedat so duktigt idag, jag var klar typ 20 i 1 idag! Och do har jag tvettat och fixat med det ockso.

Snart ska jag in i duschen. Snart er det helg. Veckan har gott sjukt snabbt! Ibland lengtar jag hem, men det har varit en bra vecka! I onsdags var en mycket fin dag och jag var glad :) Men nu behover jag helg, so jag kan sova! Lordag ska jag nog ta en tripp till Sutton och kopa fodelsedagspresent till Krishikrish for han fyller 6 om en vecka! :) Och frmmot kvellningen kanske jag setter mig po toget mot London och moter upp Jenny, eller not :) Sondag blir det London igen, Camden town, med Dana och nogra andra au pair-flickor, formodligen tyskar! Ni anar inte hur monga tyska au pairer det finns i omrodet, haha, det kryllar av dom! :P :) Men det blir nog trevligt! Dana er mys so.

Nej, dusch var det ja! Puss hej :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0