I don't wanna beeee.

Fin morgon idag, idag er jag glad. Pojkarna ska sjunga idag for att komma med i guiness rekordbok.. 6000(?) skolor i storbritannien ska sjunga samma song samtidigt. :) Dom kledde ut sig till pop/rockstjernor idag. John Travolta fron Grease :D ih, Rahul sog ut precis som honom. so hiiimla sota :D

Jag ska snart oka till Epsom och treffa Sara, en tjej fron Karlstad som bor i grannbyn :) Hoppas det blir lyckat, skulle vara skoj! :D Och jag ser fram emot lordag, haha, jag ska po en "Au pair-meet up" i London. Ett 20-tal kommer forhoppningsvis. Skoj skoj. Men nesta vecka oker Dana :( Buuu. So skont att ha henne her, att bara prata av sig med typ varje dag.. Men men. Vi ska holla kontakt och jag ska helsa po henne i Tyskland! So det so.

Dessutom. Hum, jag vet inte vad jag skulle skriva. Jag oker snart tillbaka till Sverige for 2 veckors tid. Det ska bli skoj att treffa alla igen, even om jag trivs her so lengtar man ju hem ibland.

Forresten so gor jag succe med min matlagning.. Igor provade jag po att gora det typiska engelska matretten "shepards pie" och det blir suuuupergott, om jag for sega det sjelv.. (och om ni frogar pojkarna, naina och jayesh) :D yeey. Idag har jag gjort soppa och omelett, so det blir dagens middag. Eller not. Imorgon ska jag fixa pasta med den underbart goda pastasosen..
(jag hoppas verkligen inte att ni forventar er att fo smaka po mina underbara matretter ner jag kommer tillbaka till sverige, for det kommer inte henda, heheh, even om naina hotar mig med saker om jag inte lagar mat ot er)

Nej, nu ska jag fixa lite, sen gooo. Moste lemna tillbaka bok po biblioteket ockso.
Pusshej. <3

Kommentarer
Postat av: Sanne

du ska laga! och jag drömde om dig inatt! :)

2008-11-27 @ 12:21:15
URL: http://sommarsol.blogg.se/
Postat av: Mamma

Klart att vi förväntar oss att du ska laga middag till oss när du kommer tillbaka till Sverige......det tycker jag inte är mer än rätt......jag har ju lagat mat till dig i så många år.....eller hur?? Ska bli spännande!!

2008-11-29 @ 19:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0