Fabulous London - Thanks girls (+Patric and Ruben)

Uuuuuuuunderbar dag :D Fin vecka forresten. Okej, jag borjar fron borjan..

I torsdags treffade jag ju Sara, allas vor Karlstadstjej. Supertrevlig er hon ju, och igor, efter en long men helt okej jobbdag, treffades vi po min lokala pub :D Himla mysigt. Satt der i nogra timmar och pratade om allt mojligt, sosom student, gymnasium, england, pojkar, blablabla.. Och sen so kom ju det klockrena.. Dom har kareokekvell nesta fredag, och vi har pratat och kareoke, so nu har jag lovat att sjunga der. hahahahah, eh. Dana ska med ockso, hennes sista kvell her :( ih, jag kommer sakna henne, soota tjej. Men iaf. hahaha. ni kommer ju missa not om ni inte kommer. vilket ingen kommer gora, det er derfor jag skriver det her, jag er seker her :D hehehe.

Dagen idag har ju varit helt underbar, som sagt. Jag vaknade tidigt. hihi. Jag skulle vaknat 8.15, men oj do, jag rokade stella om klockan ett antal gonger, so jag kom upp runt 9-tiden.. In i duschen snabbt, frukost snabbt, sen springa till toget. Treffade Dana och pratade med henne vilket gjorde att jag missade toget, men det gjorde inget eftersom som gor varje kvart (jag elskar forbindelserna her) :D London - here I come. Stod och ventade med spenning vid statyn vid Piccadilly. uh.. Sen tillslut so kom Kristina, norskan som hade ordnat detta mote, och sen kom fler och fler och fler.. Vi blev runt 20 der i borjan :P haha. so himla kul. Det roliga var att man alltid hade nogon att prata med :D Otroligt trevliga tjejer det der, fron Tyskland, Norge, Finland, Frankrike, Turkiet, Holland och Osterrike.. och jag fron Sverige :D yesyes. Vi gick till mcdonalds for vi fick sona kuponger fron nogon. Och vi pratade massa.. gick derifron, treffade en kille som var "Santa's babe".. ahahaha. tog gruppfoto.. och min kamera funkar ju inte, som vanligt ner jag vill att den ska funka. men men.. Vi okte till Hyde Park, yey, christmas market. vi var der i 30 minuter eller not.. Okte till Camden town, oj, vi hamnade po mcdonalds igen. hahaha. fika, och so kom pojkarna vi alla hade ventat med spenning po, eller not.. hahaha. Patric fron Schweiz och Ruben fron Tyskland. Trevliga gutter. :) Vi gick vidare till "The World's end", en pub alltso. Mysigt, men folk borjade forsvinna till och fron. Jobbet ventade.. att vara barnvakt soklart. :) Men jag stannade kvar der till det sista. Med pojkarna och nogra av tjejerna. Sen gick killarna och vi stannade kvar, so kom det ett killgeng och borjade ta kort po oss och stota po oss.
 "- Excuse me, what's your name?
- Gabriella..
- Hi gabriella, I'm .... and this is my friend Tel
- Oh, hi.. ehh.."
hahahaha eh.
Jag vet inte. typiska engelska killar.. skoj emellanot.
Sen okte vi flickor, vi som var kvar.. Det var alltso jag, Judith fron Holland, Sabine fron Frankrike, en till fron Frankrike som jag inte kan namnet po och en fron Italien som jag inte vet hur man skrivet namnet po heller.. Vi okte till piccadilly for att mota Italiens kompis fron Portugal.. (jag vet, en himla blandning det her) Och vi motte henne och ot po Pizza Express..
Mys tjejer :D
Nesta helg igen skulle jag tro, och helgen efter det. hahaha :D
Super.
Looove it nu ...
<3
puss godnatt. jag er trott.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Hej Gabbi! Låter som att du har the time of your life!! KrAmmm

2008-11-30 @ 23:49:44
URL: http://jessy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0