BEN 10. dururururururu.. ben 10

Jahaja.. Nu var det ett tag sen jag skrev igen. Illa illa. Men jag har aldrig lust till att gora det so, that's why..

I helgen var det iaf London som gellde. Det var nice :) Treffade fint nytt folk och vi hade mys! :D

Jag kende igor att det var lite mysko.. For jag hade inte tenkt po att det var fars dag i sverige i sondags. Jag oker/gor alltid till graven med blommor den dagen, so det kendes konstigt att inte ha gjort det. <3 miss you alot daddy.

Jag har verkligen ingen lust att skriva so jag slutar her. Men jag mor bra! :D I helgen kommer det bli fullt upp. Krishan fyller or po fredag (mamma, skicka kort from sverige?) och po lordag ska vi ha kalas hela dagen. Dessutom fyller Dana 20 po lordag so po fredag kvell ska jag och hon formodligen till "the local pub" for forsta gongen och fira lite.. For jag kan ju inte po lordag! Och sondag ska jag nog till London och treffa tvo andra au pairer, eller nogon annan :)

See you later!
Miss ya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0