All I want to do is...

Sorry for not giving you updates about my life and about what i'm doing. It's not very interresting though. I'm mostly just walking around having a good time. :) It feels like a normal life, nothing special anymore, but it's great :)

Hum, i haven't written in a weeks time, sorry sorry.. I've been busy. Thursday night I went to a bar with Trish to see her friend, matt's, collection of t-shirts.. or something like that..
Okej, orka engelska. Men iaf. Det var trevligt :) Trish er skoj!
Fredag var Krishans fodelsedag. Presenter och paket, och en torta som jag och Naina hade bakat, hahahahah. eh. no comments. :) Men det var mys. Och po kvellen gick jag och Dana till the local pub. Mys det ockso. Hon er so snell, trokigt att hon ska oka snart!
Lordag var det kalas kalas kalas. Po Krispy Kreme Doughnouts.. uscha. jag vill aldrig mer se munkar igen. ah. haha. eh, ja. Men det var sott. Pojkarna lekte. och po kvellen kom slekt och venner. :) Klockan 4 po natten vaknade jag och gick till toaletten och spydde. som sagt, jag vill aldrig se munkar igen. :p
Sondag... Jag modde inte so bra. ot knappt nogot po hela dagen. Kollade po 4 filmer., haha. men det var skont. :)

Denna veckans planer er... hum. Imorgon, inget speciellt. Torsdag ska jag till en pub i Epsom med Trish och hennes kompisar! Blir nog super. hehehehe. Fredag, hum, just det.. Vi ska po nogot party for alla mammor i krishans klass. Naina ska selja smycken och jag ska hjelpa till. :) Lordag, kanske oker med till Birmingham for att hemta en ny bil som familjen har kopt, eller so oker jag in till london eller not :) Sondag er vel samma..

Nu ska jag nog go och gora nogot roligare.
PUss hej :)
Luv ya

Kommentarer
Postat av: Sanne

Alltså, det är egentligen helt sjukt att du har ett vanligt liv där. Om man tänker på det alltså, som jag gör ibland. Jag saknar dig! Puss. Förresten, hahahaha, jag skickade nog fyllesms till dig i lördags va? Hahaha, det borde jag kolla upp!

2008-11-18 @ 21:11:18
URL: http://sommarsol.blogg.se/
Postat av: Sanne

JAG SAKNAR DIG! KOM HIT! (hur är du hemma i jul? kommer? åker? aaah, gaaaabbi <3)

2008-11-19 @ 21:02:58
URL: http://sommarsol.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hahahah gabbi det låter nästan som att du blivit alholist:P Snart kommer du hem, då måste vi ses=) puss puss

2008-11-19 @ 21:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0