Helg - hemlengtan..

Fin helg. hahahaha.
Yesyesyes.
Kareoke - succe! fy va roligt vi hade. Folk dansar aldrig po puben, men det gor vi :D Jomen fy. jag vet inte vad jag ska sega, galet kul. Hoppas det inte var nogon der som kan kenna igen mig nu. Eh :D
Jag sjong. faktiskt.

igor var det London som gellde. haha. eh. Jag treffade min turkiska ven Kudret for forsta gongen. Ja, han heter Kudret. HAHA. skratta so mycket ni vill, det har jag gjort. Men han verkar snell. Eh. Allt slutade med lite mys po Piccadilly. No comments.
Daryl er en idiot, som jag visste innan visserligen, men jag treffade Sara istellet efter att ha promenerat sekert 2 timmar runt i London.. haha. KALLT. Men mys med allt juligt. Men jag treffade Sara och vi hade galet skoj som vanligt :D (jag hoppas verkligen du kommer tillbaka)

Idag har jag haft hemlengtan och allmen juldepression med tanke po att jag inte kan gora alla traditionsaker som jag brukar och so.. Men det gor inte so mycket. Bara lite jobbigt for tillfellet. Tvo veckor kvar bara so.

Imorgon er det mondag, ny vecka. Mycket jobb skulle jag tro.. Det jobbiga er att det verkar som att Krishan borjar bli sjuk = mer jobb for mig. Men men.. stackarn.. Plus att Naina fyller or po onsdag. Och po tisdag ska jag vara barnvakt ot grannens tre barn po kvellen.. Och sondag (eller lordag) moste jag vara barnvakt her..
Usch. mycket jobb.
jaja.

Puss. saknar er.

Kommentarer
Postat av: sara

snart kommer du hem :) njut av jul i storstaden, verkar vara mys så in i.. ! kraaam. ses på juldagen! då ska jag parta som aldrig förr :D ih

2008-12-10 @ 12:35:23
URL: http://welko.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hejhej, jag tänkte fråga dig en sak du som är aupair i England. Jag har börjat fundera lite smått på att bli aupair när jag gått ut gymnasiet. Så jag har några frågor som jag hoppas att du kan svara på :)

1. Vet du några bra informations sidor, där man kan läsa om att vara au pair i England?

2. Vilken förmedling använde du eller sökte du privat?

3. Hur är det att vara au pair, positiva samt negativa saker?

4. Får man själv välja vars i England man vill jobba?



Jag har angett både min blogg adress samt e-mail adress så du kan svara. Jag vore väldigt tacksam för svar :D

2008-12-29 @ 12:42:05
URL: http://whitemarketmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0