Happy Holiday

Haha, yes. Tack sara :D Imorgon ska jag lyssna po julmusik ner jag stedar! Sr Bjellerklang for the win!

Jag er so himla trott. Veckan har inte varit den lettaste. Usch. Jobbiga mornar vaaaarje dag denna veckan, helt okej po eftermiddagarna dock.. Men fortfarande jobbigt. Men tur att jag har mysiga venner her som jag kan snacka med och leka med :D
Igor var jag och Sara i Svenska Kyrkan i London. Vi sog po Sellskapsresan! hahaha. yesyesyes :D so underbart. och marabou choklad, ah, jag har saknat. och svenska chips! AH. uuuuunderbart.. "jag kan flyga, jag er inte redd". Fy va mys. Jag vill go nesta vecka ockso, julavslutning med tomtegrot, even om jag inte gillar det :D Men jag kan inte, Naina fyller or :( Typiskt att allt hender samtidigt. Men esch.
Idag har jag fikat med Sara.. haha, varje dag nu for tiden :D Torsdagsfika is the shit. Synd att min snygging aldrig jobbar.
Imorgon blir det stedning, som varje fredag.. Och po kvellen lite hejdo po puben for Dana.. :( Jag  vill inte att hon ska oka. Men det blir nog skoj imorgon, Kareoke! yes.
Lordag ja. hahaha. london iaf. jhahahahaha. jag kan inte sluta skratta. Jag ska po musical, Bloodbrothers.. Gratis. Ja, ni horde rett, Gratis. so er det ner man har killar efter sig som tjenar bra. hahahaha. Yesyesyes. spennande. Ska bli kul att se musikalen iaf! Och treffa honom, venner er aldrig fel. Yes. hahahaha.
Jaja.

Ska eta snart tror jag. Sen sova tidigt so jag er pigg imorgon!
Puss.

16 dagar. iho.

Kommentarer
Postat av: saraa

i miss you!

2008-12-05 @ 08:36:04
URL: http://welko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0