En vecka.

För exakt en vecka sen var jag nog på väg till KSS i ambulansen.. usch.
Ni förstår inte hur tacksam jag är över allting nu. Över att jag lever. Jag ältar inte, och det är så skönt. Visst, ibland måste jag prata om det, och jag tänker på det. Men det är bara naturligt. Men jag ältar det inte. Som typ..."tänk om det hände, eller det, eller det.." Då blir man galen. Det gör inte jag. Det är skönt.
Jag blev rädd dock, när vi åkte dit i söndags... hjälp.
Så här såg det ut..

(bil, bil med maaassa träd omkring, väg med bilen till höger och ja, andra sidan där jag var påväg ner först)

usch.
men ja.
avslutat kapitel nu!
puss hej
lev fint.

Kommentarer
Postat av: Sanne

jag älskar dig så himla mycket gabbi! (du har fått beställningsnummer va?)

2008-12-28 @ 12:02:30
URL: http://sommarsol.blogg.se/
Postat av: Jessie

Hoppas resan gick bra,Blobby! Tack för 2 roliga kvällar det får bli fler nästa gång du kommer hem! Ha det så bra!! kraaam

2009-01-04 @ 14:06:53
Postat av: Anonym

Hoppas resan gick bra,Blobby! Tack för 2 roliga kvällar det får bli fler nästa gång du kommer hem! Ha det så bra!! kraaam

2009-01-04 @ 14:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0