Wooohooo

Everything's fiiine here in England. Great actually!
Jag trivs riktigt bra en so lenge, imorgon blir min forsta dag helt sjelv med barnen, naina och jey borjar jobba men barnen borjar inte skolan forren nesta vecka. en heeel vecka ensam med dem hela dagarna, fron morgon till typ halv 7, det ni, det blir tufft. dom er galna :D
men sooo himla fina. De kom precis nyss in och gav mig godnattpussar och kramar! iho. sotnosar.
Jag saknar inte hemma so mycket en, idag har jag bjudit po ahlgrens bilar, rahul gillade dock bara dom rosa, haha, som om de smakar olika.. :)
Po fredag ska vi nog till ikea, hej sverigeland. eller not.

Moste nog sova snart, blir en tuff dag imorgon.. jag kenner det :P
puss!

Kommentarer
Postat av: sara

va kul att höra att du har det bra :D hoppas dagen har varit bra med en massa lek! ih kraaam

2008-09-01 @ 14:25:26
URL: http://mymoon.blogg.se/
Postat av: sanne

gabbi. åh, jag är så glad för din skull! jag tror inte att du förstår. jag sitter här med tårar i ögonen. du är bäst! det kommer jag aldrig tvivla på! pusspusspusspuss! <3

2008-09-01 @ 20:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0